بابک مرادی: امیدوارم جواب اعتماد قطبی را بدهم، خوشحالم که به تیمی ریشه دار پیوستم

به گزارش مجله فوتبال، بابک مرادی، مهاجم جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از اینکه به تیم ریشه دار فولاد پیوستم خوشحالم و امیدوارم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم.

بابک مرادی: امیدوارم جواب اعتماد قطبی را بدهم، خوشحالم که به تیمی ریشه دار پیوستم

بابک مرادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله فوتبال در مورد جدایی اش از ملوان و پیوستن به فولاد خوزستان گفت: بعد از اینکه خدمت سربازی ام در ملوان به انتها رسید، چند پیشنهاد داشتم که در نهایت تصمیم به انتخاب فولاد گرفتم. برای ملوان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در فولاد روزهای خوبی را تجربه کنم. باید از افشین قطبی هم بابت اعتمادی که به من داشت، تشکر کنم و امیدوارم جواب اعتماد این مربی را بدهم.

مهاجم جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه همچنین توضیح داد: قطبی مربی بزرگ و باتجربه ای است و می توانم از این مربی چیزهای زیادی یاد بگیرم. از طرفی خوشحالم که به یک تیم ریشه دار پیوستم، تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد. فولاد یکی از باشگاه های حرفه ای در فوتبال ایران است که به رشد بازیکنان یاری می نماید.

مرادی در مورد اینکه آیا فولاد می تواند نتایج نیم فصل اول را جبران کند، گفت: بعد از اینکه قطبی راهنمایی تیم را بر عهده گرفت شرایط فولاد تغییر کرد. الان بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی هستند و انگیزه زیادی برای نیم فصل دوم دارند. بدون شک در ادامه بازی ها نتایج خوبی خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بابک مرادی: امیدوارم جواب اعتماد قطبی را بدهم، خوشحالم که به تیمی ریشه دار پیوستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابک مرادی: امیدوارم جواب اعتماد قطبی را بدهم، خوشحالم که به تیمی ریشه دار پیوستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید