آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟ آنالیز اثر هایفوتراپی در جوانی دوباره پوست

به گزارش مجله فوتبال، بشر تا به امروز پیروز به ساخت اکسیر جوانی نشده، پس نمی توان از افزایش سن، پیری و چین و چروک فرار کرد. اما امروزه می توان با به کارگیری روش هایی، پیری را به عقب انداخت و شادابی و طراوت پوست را حفظ کرد. یکی از برترین روش های جوانسازی، که در سریع ترین زمان ممکن برترین تاثیر را روی زیبایی و سلامت دوباره پوست می گذارد، هایفوتراپی است. اگر شما هم به تازگی با این روش جوانسازی آشنا شده و می خواهید بدانید ایا هایفو واقعا تاثیر دارد یا نه، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟ آنالیز اثر هایفوتراپی در جوانی دوباره پوست

هایفو چیست و چگونه انجام می شود؟

برای رسیدن به پاسخ ایا هایفو واقعا تاثیر دارد یا نه، ابتدا باید در خصوص چیستی و چگونگی هایفوتراپی صحبت کنیم. هایفو یا HIFU که مخفف واژه انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound بوده برای جوانسازی و ترمیم پوست از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا استفاده می نماید. هایفوتراپی یک روش جوانسازی غیر تهاجمی بوده و می تواند بافت عمیقی از پوست را که تنها در جراحی پلاستیک قابل ترمیم است، بدون برش و ایجاد زخم از سطح پوست با امواج خود هدف قرار دهد. امواج به کار رفته در لیزر هایفو، همان امواج سونوگرافی بوده که با ورود به لایه های عمیق پوست سلول ها را به کلاژن سازی تشویق می نمایند.

امواج هایفو فقط سطح زیر پوست را هدف قرار داده و آسیبی به لایه اولیه پوست (اپیدرم) وارد نمی نماید. زخم نشدن سطح پوست با هایفو، به علت پایین بودن انرژی امواج در لحظه برخورد است. این امواج در لایه های عمیق پوست، با یکدیگر برخورد نموده، در یک نقطه متمرکز شده و اندازه انرژی را تقویت می نمایند. با متمرکز شدن و تقویت امواج، نقطه هدف منقبض و آسیب دیده و باعث فراوری کلاژن می شود. در روش هایفوتراپی، لیفتینگ پوست صورت و گردن، بدون احتیاج به جراحی و فقط در یک جلسه انجام می شود. هایفوتراپی از سال 2009 به وسیله سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده و از آن پس به عنوان یک روش جوانسازی پرطرفدار در دنیا شناخته می شود.

موارد استفاده زیبایی و کاربرد هایفوتراپی

طبق نظر متخصصین و نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند، این روش درمانی در بین سایر راه های جوانسازی، بیشترین تاثیر را در اندازه لیفتینگ صورت و گردن دارد. البته دستگاه هایفو علاوه بر لیفت صورت و گردن، کاربرد بسیاری در امور پزشکی دارد. بعضی از مهم ترین کاربرد ها و موارد استفاده از هایفوتراپی عبارتند از:

  • لیفت گردن
  • لیفت صورت (ابرو، گونه و پلک)
  • اصلاح خط خنده
  • بهبود خط چانه و برطرف غبغب
  • کاهش سطحی چین و چروک
  • از بین بردن جای جوش

مزایای انتخاب هایفوتراپی برای جوانسازی و شادابی پوست

برای رسیدن به پاسخ آیا هایفو واقعا تاثیر دارد یا نه، باید در خصوص مزایای آن هم صحبت کنیم. جلسات درمانی هایفوتراپی بسیار کوتاه و سریع بوده و فرد متقاضی می تواند، بلافاصله بعد از اتمام جلسه به انجام کار های روزمره خود بپردازد. دوره نقاهت هایفوتراپی بسته به محل تحت درمان، از حداقل چند ساعت تا حداکثر دو روز بوده و احتیاجی به بستری شدن و استراحت مطلق نیست.

هایفوتراپی یک روش جوانسازی غیرتهاجمی بوده و احتیاجی به برش و استفاده از سوزن ندارد. در نتیجه بعد از جوانسازی خبری از جای اسکار، زخم، کبودی و تورم نیست. برای بسیاری از بیماران، در حدود 20% از نتیجه و تاثیر هایفو بلافاصله بعد از اتمام اولین جلسه درمان قابل مشاهده است. اما برای مشاهده تاثیر فوق العاده و کامل دستگاه جوانسازی پوست هایفو، باید 6 الی 12 هفته صبر کرد. شما می توانید با مشاهده عکس قبل و بعد هایفوتراپی در کلینیک های زیبایی، به نتیجه و تاثیر این روش جوانسازی پی ببرید.

اندازه ماندگاری هایفوتراپی روی پوست چقدر است؟

بعد از رسیدن به پاسخ پرسش آیا هایفو واقعا تاثیر دارد، باید درمورد اندازه ماندگاری این تاثیر و نتیجه صحبت کنیم. اندازه ماندگاری نتیجه و تاثیر هایفو به عوامل مختلفی چون سن، نوع پوست، سبک زندگی، رژیم غذایی و اندازه افتادگی پوست و میزان کلاژن موجود و…بستگی دارد. به طور معمول ماندگاری هایفو روی پوست با توجه به موارد گفته شده، بین 1 تا 3 سال خواهد بود. بهتر است فرد متقاضی برای ماندگاری نتیجه هایفو، سالی یکبار برای ترمیم به پزشک مراجعه کند.

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟ معرفی عوارض جدی هایفو!

هایفوتراپی یکی از ایمن ترین روش ها برای جوانسازی پوست بوده و به نسبت جراحی پلاستیک، ژل و لیفت صورت با نخ عارضه جدی ندارد. اما هایفوتراپی نیز با تمام قابلیت ها و مزیت ها، برای افراد خاصی مناسب نبوده و توصیه نمی شود. به عنوان مثال افراد زیر سی سال نباید هایفو انجام دهند. بعلاوه هایفوتراپی برای بانوان باردار، افراد مبتلا به دیابت، بیماران صرعی و افراد مبتلا به کم کاری تیروئید ممنوع است. وجود عفونت و آکنه فعال در پوست هم مانعی برای هایفوتراپی خواهد بود.

جوانی دوباره پوست با استفاده از فناوری هایفوتراپی

در این مقاله به پرسش آیا هایفو واقعا تاثیر دارد یا نه پاسخ داده و این روش جوانسازی را به طور کامل آنالیز کردیم. انجام هایفوتراپی نیز مانند سایر روش های زیبایی و جوانسازی، احتیاج به دانش و تخصص کافی دارد. پس برای انجام هایفوتراپی به کلینیک های زیبایی معتبر و مجله فوتبال متخصص ماهر مراجعه کنید.

یک عامل موثر دیگر در اندازه ماندگاری و نتیجه هایفو، به استفاده از دستگاه های بروز و با کیفیت برمی شود. پس قبل از انجام هایفو، در انتخاب کلینیک دقت نموده و در خصوص اصل یا کپی بودن دستگاه ها و تجهیزات پزشکی تحقیق کنید. پزشکان و متخصصان کلینیک های معتبر و مطمئن، با خرید دستگاه های جوانسازی بروز و نو، رشد چشمگیری در افزایش رضایت مشتریان خود خواهند داشت. اگر در پی فروشگاهی شناخته شده، برای خرید برترین تجهیزات جوانسازی پوست هستید، به شما شرکت آفتاب فروزان آریا را پیشنهاد می کنیم.

شرکت آفتاب فروزان آریا با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فراوری و واردات تجهیزات پزشکی و دستگاه های زیبایی، برترین خدمات را به شما عرضه خواهد نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره از متخصصان شرکت تجهیزات پزشکی آفا می توانید به وسیله شماره 02188107070 با مشاورین ما در ارتباط باشید.

منبع: یک پزشک

به "آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟ آنالیز اثر هایفوتراپی در جوانی دوباره پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟ آنالیز اثر هایفوتراپی در جوانی دوباره پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید