لئوناردو: اخراج گتوسو جزو گزینه های میلان نیست، هیچ تیمی درخواست خرید ایگواین را نداشته است

به گزارش مجله فوتبال، مدیر ورزشی باشگاه میلان شایعه قریب الوقوع بودن اخراج سرمربی این تیم را رد کرد.

لئوناردو: اخراج گتوسو جزو گزینه های میلان نیست، هیچ تیمی درخواست خرید ایگواین را نداشته است

به گزارش مجله فوتبال ، لئوناردو درباره شایعاتی که اخیراً پیرامون اخراج احتمالی جنارو گتوسو از سرمربیگری تیم فوتبال میلان به دلیل نتایج ضعیف اخیر روسونری (5 بازی بدون برد متوالی شامل 4 بازی بدون گل زده) گفت: ما هرگز به تغیییر سرمربی فکر نکرده ایم. ما می توانیم وضعیت را تغییر دهیم. میلان فصل را شتابزده شروع کرد و ما حالا در تلاشیم تا راهی برای بهبود وضعیت مان پیدا کنیم.

لئوناردو ادامه داد: در تلاشیم به هدف مان که ایستادن در جمع 4 تیم بالای جدول است برسیم. در حال حاضر هم نزدیک 4 تیم بالای جدول هستیم و بدبینی که جنارو درباره اش حرف می زند هم مربوط به خودروی در حال حرکتی است که احتیاج به تعمیر دارد. مالکان باشگاه وضعیت تیم را می دانند و ما به یاری همه احتیاج داریم تا همکاری کنیم و باید متحد باشیم. به کمی درک احتیاج داریم تا وضعیت بهتر گردد. قرار نیست 10 بازیکن جدید بخریم و یک مرتبه همه چیز را درسنت کنیم. فعلاً هم برنامه ای برای تغییر گتوسو نداریم و میلان با هیچ سرمربی دیگری تماس نداشته است.

مدیرورزشی روسونری درباره احتمال فروش گونسالو ایگواین هم گفت: ما هرگز به توانایی های او شک نداشته ایم و آن را زیر سؤال نبرده ایم. چیزی درباره او عوض نشده است. رابطه مان با ایگواین بسیار شفاف است. از او انتظار رهبری تیم را داریم چون افتخارات زیادی دارد. نه از چلسی نه از هیچ تیم دیگری برای فروش ایگواین پیشنهاد نداشته ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لئوناردو: اخراج گتوسو جزو گزینه های میلان نیست، هیچ تیمی درخواست خرید ایگواین را نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لئوناردو: اخراج گتوسو جزو گزینه های میلان نیست، هیچ تیمی درخواست خرید ایگواین را نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید