قدردانی جامعه کشتی از مردم پس از سرانجام بازی های آسیایی

به گزارش مجله فوتبال، جامعه کشتی افتخارآفرینی ملی پوشان آزاد و فرنگی کار در بازی های آسیایی 2018 را به مردم ایران به عنوان حامیان اصلی ورزش ملی کشور تبریک گفت.

قدردانی جامعه کشتی از مردم پس از سرانجام بازی های آسیایی

به گزارش مجله فوتبال و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 در حالی صبح امروز در جاکارتا اندونزی به انتها رسید که کشتی با کسب 5 مدال طلا و 3 مدال برنز و قهرمانی در هر دو رشته آزاد و فرنگی پرافتخارترین رشته ورزشی کاروان ایران در این رقابت ها شد.

جامعه کشتی کشور، افتخارآفرینی ملی پوشان آزاد و فرنگی کار در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را به مردم شریف ایران به عنوان حامیان اصلی ورزش ملی کشور تبریک می گوید و نهایت قدردانی خود را از آنها اعلام می دارد.

بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در حالی به انتها رسید که در کنار موفقیت رشته هایی همچون ووشو، تکواندو، وزنه برداری و کاراته در برخی از ورزش ها از جمله تنیس روی میز، واترپلو، سنگ نوردی و کبدی مردان و زنان نمایندگان کشورمان عملکرد خوبی داشتند و در کنار رکورد شکنی سهراب مرادی در وزنه برداری، احسان حدادی و حسین کیهانی در دوومیدانی و باعث شادی دل مردم شدند.

در این میان کشتی نیز همچون دوره های گذشته به عنوان ورزش ملی و پرافتخارترین ورزش کشور دین خود را به ورزش کشور ادا کرد و با کسب 5 مدال طلا نقش بسزایی در رنکینگ تیمی کاروان ورزشی ایران در این بازی ها داشت.

حسن یزدانی، علیرضا کریمی، پرویز هادی، محمد علی گرایی و حسین نوری پنج طلایی کشتی ایران بودند و مهرداد مردانی، محمدرضا گرایی و رضا اطری نیز صاحب مدال برنز شدند، ضمن اینکه تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در این مسابقات در هر دو رشته از نظر رده بندی مدالی و امتیازی به مقام قهرمانی رسیدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قدردانی جامعه کشتی از مردم پس از سرانجام بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی جامعه کشتی از مردم پس از سرانجام بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید