حدادی: دوست دارم ازدواج کنم!

به گزارش مجله فوتبال، اینطور که به نظر می رسد دلخوری و ناراحتی حدادی پس از دیدار با وزیر از بین رفته و پرافتخارترین ورزشکار ایران در بازی های آسیایی از ازدواج و موفقیت در المپیک 2028 صحبت می نماید.

حدادی: دوست دارم ازدواج کنم!

به گزارش مجله فوتبال ، قهرمان 4 دوره بازی های آسیایی که هنگام بازگشت به ایران کسی در فرودگاه به استقبالش نرفت، آنقدر دلخور گردیده بود که وزیر ورزش از باب دلجویی از او برآمد. وزیر ورزش با دعوت حدادی از او دلجویی کرد، البته آن هم در جلسه ای که مسئولی از فدراسیون دو و میدانی در آن دیده نمی گردد.

احسان حدادی پس از دیدار با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: رفتار و محبت سلطانی فر نسبت به قهرمانان ملی واقعا پدرانه و مسیولانه است و همین موضوع باعث دلگرمی است.

او ادامه داد: وزیر ورزش از من خواست با تمام توان برای مدال طلای بازی های المپیک کوشش کنم وزارتخانه و فدراسیون همه گونه حمایتی از شما خواهد داشت.

نایب قهرمان المپیک لندن همچنین گفت: تا المپیک 2028 که 42 ساله می شوم، انگیزه حضور در میدان دارم و قول می دهم نخستین ورزشکار ایرانی باشم که شش مدال طلای بازی های آسیایی را خواهد گرفت.

احسان حدادی درباره تقدیم مدالش به رییس جمهور و همینطور شایعات این روزها نیز پاسخ داد: همین جا اعلام کنم من به آقای روحانی رای دادم و هیچ وقت از آن پشیمان نیستم و می دانم دولت و کشور در چه شرایط سختی، ورزش و قهرمانان را یاری می نمایند و برای همین ما هم در کنار مردم کشور و مسیولان برای حل مسائل ایستاده ایم.

رکوددار پرتاب دیسک آسیا ادامه داد: تمایلی ندارم به حاشیه بروم همه من را تمام گردیده می دانستند ولی با یاری خداوند و خانواده ام و با کوشش زیاد بازگشتم و اینکه می گویند ورزشکار پر خرجی هستم درست نیست. برای طلای المپیک و قرار دریافت در بین بزرگان دنیا بایستی هزینه کرد و با مربیان بزرگ کار کرد تا نتیجه بگیریم. حقوق ماهیانه من تنها یک میلیون و دویست هزار تومان است که از کمیته ملی المپیک و صندوق حمایت از قهرمانان می گیرم.

حدادی درباره نتایج کاروان ایران در بازی های آسیایی نیز گفت: بهترین و کیفی ترین کاروان را داشتیم و اگر تمام بازی ها در جاکارتا متمرکز بود حتما در جدول مدالی صندلی بالاتری پیدا می کردیم ولی من از نتایج کاروان ایران و بخصوص دوومیدانی راضی هستم.

احسان حدادی به زندگی شخصی و قهرمانی اش در آینده نیز اشاره می نماید: دوست دارم ازدواج کنم و بسیاری از قهرمانان در سن من با یاری خانواده توانسته اند موفقیت های بیش تری بدست بیاورند و شاید در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد.

4،360

منبع: ایران ورزشی

به "حدادی: دوست دارم ازدواج کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: دوست دارم ازدواج کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید