ترس قطری ها از بازی با پرسپولیس در آزادی

به گزارش مجله فوتبال، با توجه به اینکه بازی برگشت در استادیوم آزادی برگزار می گردد، کار الدحیل سخت است و این تیم باید بیشتر کوشش کند.

ترس قطری ها از بازی با پرسپولیس در آزادی

به گزارش مجله فوتبال ، رسانه های قطری با وجود پیروزی الدحیل برابر پرسپولیس کار این تیم را در استادیوم آزادی سخت توصیف نموده اند. روزنامه الرای با تیتر یروزی سخت و دیدار برگشت سخت تر می گردد، نوشت: الدحیل ماموریت نخست را با موفقیت پشت سر گذاشت و باید خود را آماده بخش دوم این ماموریت کند. تیم ایرانی با آغاز نیمه دوم عملکرد بهتری داشت. با این حال الدحیل چهار فرصت خوب گلزنی را از دست داد. الدحیل با یک گل بسنده کرد تا پیروزی سخت و غیرمطمئن را بدست آورد. با توجه به اینکه بازی برگشت در استادیوم آزادی برگزار می گردد، کار الدحیل سخت است و این تیم باید بیشتر کوشش کند.

روزنامه استاد الدوحه هم با تیتر نهمین پیروزی پیاپی و بدون توقف نوشت: الدحیل یک دستاورد بزرگ قاره ای به دست آورد و توانست نهمین پیروزی پیاپی خود را بدست آورد. این تیم پرسپولیس را با یک گل شکست داد تا امید زیادی برای صعود داشته باشد. الدحیل آغاز خوبی در این دیدار داشت و توانست زود به گل برسد اما بعد از گلزنی، ای افت کرد و نماینده ایران توانست فرصت های خوبی را خلق کند. هنوز کار تمام نشده و الدحیل باید خود را برای یک بازی خیلی سخت در استادیوم آزادی آماده کند.

2 – 210

منبع: ایران ورزشی

به "ترس قطری ها از بازی با پرسپولیس در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس قطری ها از بازی با پرسپولیس در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید