پالیزبان به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست منصوب شد

به گزارش مجله فوتبال، وزیر علوم در حکمی محسن پالیزبان را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

پالیزبان به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست منصوب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی مجله فوتبال، منصور غلامی وزیر علوم در حکمی محسن پالیزبان را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به پالیزبان آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی، به مدت چهار سال به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

امیدوارم با کوشش شما، بر اساس اهداف و سیاست های دولت و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی، همچنین بهره مندی از تجربه های مفید استادان، پژوهشگران و کارشناسان محترم، جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام هایی مؤثر بردارید.

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و توجه ویژه به رعایت کرامت و حرمت دانشگاهیان در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت انضباط و قانون مداری در دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی با اتکال به خداوند متعال پیروز باشید.

وزیر علوم در نامه ای جداگانه از زحمات و کوشش های داریوش سلیمی رئیس سابق مرکز حراست وزارت علوم، در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "پالیزبان به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالیزبان به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید