هر آنچه درباره فیلم زن شگفت انگیز 3 می دانیم

به گزارش مجله فوتبال، پس از موفقیت زن شگفت انگیز و زن شگفت انگیز 1984، سازندگان دنیای پیشرفته DC تصمیم گرفتند داستان پرنسس دایانا (گال گادوت) را با سومین و آخرین قسمت، یعنی زن شگفت انگیز 3 به سرانجام برسانند. این فیلم به وسیله پتی جنکینز کارگردانی می گردد و همه چیز مهیاست تا سرانجامی عالی برای داستانی که در سال 2017 شروع شد رقم بخورد.

هر آنچه درباره فیلم زن شگفت انگیز 3 می دانیم

توبی امریش، رییس برادران وارنر با انتشار بیانیه ای، ساخت این فیلم را در دسامبر 2020 بیان کرد و گفت: در حال حاضر که هواداران در سراسر دنیا، در اولین هفته اکران زن شگفت انگیز 1984 به تماشای ادامه داستان پرنسس دایانا نشسته اند، باید اعلام کنم که ما قصد داریم ماجراجویی او را باز هم ادامه دهیم. زنان شگفت انگیز واقعی ما، گال گادوت و پتی جنکینز این جا هستند تا با همکاری سایر نفرات، سرانجامی بی نظیر برای سه گانه زن شگفت انگیز رقم بزنند.

هنوز روزهای اولیه فراوری این دنباله است و اطلاعات زیادی درباره این پروژه در دسترس نیست. با این حال، بعضی از جزئیات درباره این فیلم آینده DC معین است.

تا به امروز گال گادوت تنها بازیگری است که حضور او در این فیلم تأیید شده است. البته که بعضی از بازیگران فیلم های قبلی هم به احتمال زیاد در فیلم سوم حضور خواهند داشت.

رابین رایت، کانی نیلسن و کریس پاین در دو فیلم اول حضور داشته اند، بنابراین ممکن است باز هم برای بازی در فیلم زن شگفت انگیز 3 بازگردند. کریستن ویگ هم می تواند در این فیلم ظاهر گردد و باری خود را در نقش یوزپلنگ فیلم زن شگفت انگیز 1984 تکرار کند.

بازگشت کریس پاین با شک و تردید همراه است، زیرا ما قبلا دیدیم که شخصیت او یک بار پس از مرگ، زنده شده است. اجرای این ترفند برای بار دوم، شاید کمی زیاده روی باشد. با در نظر گرفتن همه این ها احتمالا مدتی طول بکشد تا فهرست کامل بازیگران فیلم منتشر گردد.

شخصیت هایی به زن شگفت انگیز 3 برمی گردند چه کسانی هستند؟

قطعا گال گادوت در نقش پرنسس دایانا از تمیسکیرا، در زن شگفت انگیز 3 حضور خواهد داشت اما به غیر از این، هیچ سرنخی درباره اینکه چه کسی در فیلم آینده زن شگفت انگیز ظاهر خواهد شد وجود ندارد. با توجه به اینکه دایانا مجبور شد در فیلم زن شگفت انگیز 1984، استیو ترور (کریس پاین) را رها کند، بعید به نظر می رسد که پاین در فیلم سوم حضور داشته باشد. با این وجود او باز هم می تواند به نوعی به وسیله فلش بک، سکانسی رویاگونه یا چیزهایی از این دست، در فیلم ظاهر گردد. قطعا همه چیز به جهت و راستا دایانا در فیلم بستگی دارد.

شاید کریستن ویگ هم دوباره به اسم باربارا مینروا یا یوزپلنگ در فیلم بازی کند. این شخصیت یکی از مهم ترین دشمنان زن شگفت انگیز در کمیک ها است اما در فیلم زن شگفت انگیز 1984 بیشتر یک شخصیت شرور ثانویه بود. بازگرداندن این شخصیت می تواند یک حرکت جالب باشد اما بهتر است در قالبی تازه اتفاق بیافتد و دوباره نقش همان شرور ثانویه یا حتی یک شرور دیگر را بازی نکند.

کاملا محتمل به نظر می رسد که ملکه هیپولیتا با بازی کانی نیلسن و ژنرال آنتیوپ با بازی رابین رایت، باز هم در زن شگفت انگیز 3 ظاهر شوند. این شخصیت ها به احتمال زیاد در دوره رشد و عظیم شدن دایانا در تمیسکیرا و به صورت فلش بک نشان داده شوند. آن ها فقط در شرایطی جزیره را ترک می نمایند و به دایانا در دنیای انسان ها می پیوندند که خطر عظیمی او را تهدید کند.

بعلاوه این احتمال وجود دارد که لیندا کارتر به اسم آستریا، جنگجوی افسانه ای آمازون در فیلم سوم حضور داشته باشد. مسلما حضور او در صحنه های سرانجامی تیتراژ زن شگفت انگیز 1984 به منزله ادای احترامی به بازیگر شخصیت دایانا در مجموعه تلویزیونی زن شگفت انگیز در دهه 70 میلادی بود اما به هر حال، تماشا دو زن شگفت انگیز در کنار هم، بسیار جالب خواهد بود.

فیلم زن شگفت انگیز 3 از چه زمانی فیلم برداری می گردد؟

برنامه زمانی فراوری فیلم زن شگفت انگیز 3 مانند یک راز است. هنوز تاریخ اکرانی اعلام نشده است و همین موضوع، حدس زدن زمان شروع فیلم برداری فیلم را بسیار سخت می نماید.

شرایط پیچیده تر می گردد وقتی بدانیم گادوت و جنکینز پروژه های دیگری در دست ساخت دارند که باید قبل از شروع کار بر روی زن شگفت انگیز 3 به سرانجام برسند. هر دوی آن ها در فیلم آینده کلئوپاترا حضور دارند و هم چنین جنکینز قرار است کارگردانی جنگ ستارگان: اسکادران سرکش را انجام دهد. این فیلم در دسامبر 2023 روی پرده سینماها می رود.

بر اساس ظاهر این برنامه ها، فیلم برداری زن شگفت انگیز 3 شاید تا اوایل سال 2023 هم شروع نگردد. پس از اعلام تاریخ انتشار فیلم، قطعا اطلاعات بهتری از برنامه فیلم برداری و فراوری معین خواهد شد.

داستان زن شگفت انگیز 3 در چه زمانی اتفاق می افتد؟

یکی از معدود چیزهای فیلم که معین است، همین زمان بندی داستان است. داستان فیلم سوم، برخلاف زن شگفت انگیز و زن شگفت انگیز 1984، در گذشته روی نمی دهد. مخاطبان دیگر شاهد داستانی تاریخی نخواهند بود و در واقع، شاید زن شگفت انگیز 3، داستان دایانا را پس از لیگ عدالت ادامه دهد. جنکینز تایید کرد که زن شگفت انگیز 3 داستانی معاصر در سال 2019 خواهد بود.

او به هالیوود ریپورتر گفت: من قصد ندارم فیلم را در گذشته روایت کنم، چون دیگری گنجایشی ندارد. ما در حال پیش بردن مراحل اولیه هستیم. داستان فیلم در دوران معاصر است. این تنها چیزی است که می توانم بگویم. این که مضمون آن چیست و چگونه روایت می گردد، چیزی است که در آینده خواهید فهمید.

طرح داستان زن شگفت انگیز 3 چیست؟

باید دید داستان زن شگفت انگیز 3 به کجا کشیده می گردد. در طول دو فیلم گذشته، مخاطبان تماشاد که دایانا روی پای خودش ایستاد و با صندلی خود در دنیا کنار آمد. راستا و صندلی بعدی او اصلا معین نیست.

پتی جنکینز ابراز علاقه کرد و گفت که دوست دارد تا شرایط کنونی دنیا با فیلم پیوند دهد. در واقع به نظر می رسد که همه گیری کرونا تأثیر زیادی بر فیلم خواهد داشت. جنکینز در سال 2020 در مصاحبه ای گفت که کار بر روی زن شگفت انگیز 3 را متوقف نموده است تا بتواند شرایط دنیا پس از کرونا را به طور کامل با داستان فیلم ترکیب کند.

او گفت: ما فعلا فراوری را متوقف نموده ایم. زیرا در حقیقت، برنامه و طرح داستان ما متعلق به شش ماه پیش است و الان شرایط فرق نموده است. بنابراین تصمیم دارم تا به طور کامل از نتیجه پاندمی در فیلم استفاده کنم.

یکی دیگر از دلایلی که فهمیدن جزئیات واضح پروژه زن شگفت انگیز را سخت می نماید، فیلم اسپین آفی است که در حال توسعه است. این فیلم که در سال 2019 اعلام رسمی شد، درباره آمازونی های تمیسکیرا است که دایانا آن ها را ترک نموده است. جنکینز کارگردانی این فیلم را بر عهده نخواهد داشت اما میخواهد عناصر این فیلم را در زن شگفت انگیز 3 بگنجاند. هنوز تاریخ انتشار این اسپین آف معین نیست و ممکن است حتی ساخته نگردد. بنابراین تا زمانی که حرفی از سوی عوامل زده نگردد، هر گونه حدس و گمانی درباره داستان زن شگفت انگیز 3 احتمال دارد.

تریلر زن شگفت انگیز 3

تریلر فیلم زن شگفت انگیز 3 هنوز منتشر نشده و جزئیات مربوط به فیلم مخفی نگه داشته شده است و پروژه هنوز در مراحل اولیه فراوری واقع شده است و فیلم برداری آن شروع نشده است. در واقع به نظر می رسد هواداران باید کمی منتظر بمانند تا تصاویری از این فیلم ببینند. مخاطبان باید پیگیر فضای مجازی باشند تا به محض انتشار تریلر، تیزر یا هر چیز دیگری، از آن مطلع شوند.

زن شگفت انگیز 3 چه زمانی منتشر می شود؟

در حال حاضر، زن شگفت انگیز 3 تاریخ انتشار رسمی تأیید شده ای ندارد. فیلم برداری فیلم هنوز شروع نشده است و زمان زیادی طول می کشد تا این پروژه اکران گردد. به احتمال زیاد زن شگفت انگیز 3 تا سال 2024 در سینماها منتشر نمی گردد. پروژه بعدی جنکینز کارگردانی فیلم تازهی از جنگ ستارگان است که قرار است در دسامبر 2023 اکران گردد و او تا سرانجام یافتن این پروژه، به سراغ زن شگفت انگیز 3 نخواهد رفت. باز هم مخاطبان برای اطلاع از زمان انتشار فیلم، باید پیگیر فضای مجازی باشند.

آیا زن شگفت انگیز 3 در اچ بی او مکس منتشر خواهد شد؟

زن شگفت انگیز 3 هنگام انتشار، در پلتفرم HBO مکس پخش نخواهد شد. برادران وارنر برای زن شگفت انگیز 1984 یک مدل انتشار ترکیبی را انتخاب نمود و فیلم را هم زمان در HBO مکس و سینماها پخش کرد. این روش به شدت انتقاد شد، هرچند به فیلم یاری کرد تا پربیننده ترین فیلم سال 2020 گردد.

روش انتشار زن شگفت انگیز 3 این گونه نخواهد بود. پتی جنکینز پیشتر گفته بود که اگر فیلم سوم در سینماها اکران نگردد، کارگردانی آن را بر عهده نخواهد گرفت.

او به نیویورک تایمز گفت: خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. من خودم هم نمی دانم. من فقط می دانم که اگر شرایط مناسب باشد و فیلم در سینماها اکران گردد، من هم حضور خواهم داشت اما در غیر این صورت، ترجیح می دهم عضوی از پروژه نباشم.

در آگوست 2021، جنکینز موضع محکم تری در این زمینه اتخاذ کرد و هنگام حضور در سینماکان 2021 در مصاحبه با ددلاین به اکران ترکیبی زن شگفت انگیز 1984 اشاره نمود: این برترین انتخاب در بین چندین انتخاب بد و در واقع در تجربه ای دلخراش بود. من خیلی با اکران ترکیبی موافق نیستم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقی برایم تکرار نگردد.

به نظر می رسد برادران وارنر هم با او توافق نموده باشند. به گزارش ورایتی، این فیلم سینمایی به صورت سنتی در سینماها به نمایش درمی آید و برادران وارنر با صاحبان سینماها توافق نموده اند که از سال 2022، هر فیلم تازه متعلق به برادران وارنر قبل از پخش در HBO مکس، به طور اختصاصی به مدت 45 روز در سینماها پخش گردد.

منبع: Collider

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه درباره فیلم زن شگفت انگیز 3 می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم زن شگفت انگیز 3 می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید