معاون شورای امنیت افغانستان به دلیل مدیریت ناسالم انتخابات استعفا کرد

به گزارش مجله فوتبال، عبدالحکیم نورزی، معاون شورای امنیت ملی افغانستان اظهار داشت که به دلیل مدیریت ناسالم انتخابات از مقامش استعفا نموده است.

معاون شورای امنیت افغانستان به دلیل مدیریت ناسالم انتخابات استعفا کرد

به گزارش حوزه افغانستان مجله فوتبال، عبدالحکیم نورزی، معاون شورای امنیت ملی افغانستان اظهار داشت که به دلیل مدیریت ناسالم انتخابات از مقامش استعفا نموده است.

نورزی با نشر متن استعفا نامه خود در صفحات مجازی گفته است که دلیل اصلی کناره گیری اش مدیریت ناسالم انتخابات بوده است.

وی در استعفا نامه خود ذکر نموده است که رهبران حکومت وحدت ملی در بخش های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و امور انتخابات به تعهدات شان عمل ننموده اند.

معاون شورای امنیت ملی افغانستان تاکید نموده است که به خاطر ابراز همدردی با نامزدانی که با وجود تهدیدات بلند امنیتی خود را نامزد انتخابات پارلمانی نموده و در کمپین های انتخاباتی سهم گرفته اند که شماری از آن ها در این راه کشته و زخمی شده اند، از مقامش کنار می رود.

عبدالحکیم نورزی، در اواخر حمل/ فروردین 1396 خورشیدی، به عنوان معاون تفتیش داخلی شورای امنیت ملی افغانستان شروع به کار کرد.

این عضو ارشد شورای امنیت ملی افغانستان در حالی استعفا می دهد که پیش از این، حنیف اتمر، مشاور شورای امنیت ملی افغانستان و محمد سلیمان کاکر، معاون وی و همچنین حکمت خلیل کرزی، تعیین سیاسی وزارت خارجه از وظایفشان کناره گیری نموده بودند.

دلیل عمده این استعفا ها وجود اختلاف های عمیق در سطح رهبری حکومت وحدت ملی خوانده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معاون شورای امنیت افغانستان به دلیل مدیریت ناسالم انتخابات استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون شورای امنیت افغانستان به دلیل مدیریت ناسالم انتخابات استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید