محمد نوری: داوران پشت دروازه علیه ما پنالتی های اشتباه می گیرند، 4 تیم برای قهرمانی به یک اندازه شانس دارند

به گزارش مجله فوتبال، محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم مدعی است داوران پشت دروازه علیه این تیم پنالتی های اشتباه می گیرند.

محمد نوری: داوران پشت دروازه علیه ما پنالتی های اشتباه می گیرند، 4 تیم برای قهرمانی به یک اندازه شانس دارند

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله فوتبال، با اشاره به وضعیت تیمش بعد از شکست برابر سپاهان اصفهان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و آن شکست را فراموش کردیم. البته در آن بازی یک پنالتی مسلم روی من گرفته نشد و اگر داور تصمیم درستی می گرفت، قطعاً شرایط فرق می کرد.

وی در ادامه اضافه نمود: متأسفانه داوران پشت دروازه علیه ما پنالتی های اشتباه می گیرند و این موضوع باعث شده است که در چند بازی از این اشتباهات ضرر کنیم. از طرفی دو پنالتی هم باید به سود ما گرفته می شد که این اتفاق رخ نداد. امیدوارم دیگر اشتباهات داوری به ما ضربه نزند.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به بازی بعدی تیمش در هفته بیست ودوم لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما باخت به سپاهان را فراموش کردیم و حالا به فکر بازی با ماشین سازی هستیم. ما با تیم خوبی روبه رو می شویم، ولی هدف مان این است که آخرین بازی در سال 97 را با برد پشت سربگذاریم.

نوری در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است مسائل اقتصادی بازیکنان پارس جنوبی رفع گردد، عنوان نمود: هنوز که پولی به حساب بازیکنان واریز نشده است، ولی باشگاه قول داده که تا چند روز آینده حق و حقوق بازیکنان را بدهد. به هرحال وقتی مسائل اقتصادی از بین برود بازیکنان با تمرکز بیشتری در تمرینات و مسابقات حاضر می شوند.

وی در خصوص رقابت مدعیان قهرمانی در لیگ برتر توضیح داد: در این زمینه چیزی قابل پیش بینی نیست. به اعتقاد من چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان به یک اندازه برای قهرمان شدن شانس دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمد نوری: داوران پشت دروازه علیه ما پنالتی های اشتباه می گیرند، 4 تیم برای قهرمانی به یک اندازه شانس دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد نوری: داوران پشت دروازه علیه ما پنالتی های اشتباه می گیرند، 4 تیم برای قهرمانی به یک اندازه شانس دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید