فیلم؛ آلودگی هوا از فراز دماوند ، آلودگی از دوشنبه باز می شود

به گزارش مجله فوتبال، بارش ها در مناطق مختلف کشور منجر به پاک شدن هوای شهرها خواهد شد اما از دوشنبه 9 دی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت مجددا آلوده خواهد شد.

فیلم؛ آلودگی هوا از فراز دماوند ، آلودگی از دوشنبه باز می شود

به گزارش مجله فوتبال، صادق ضیاییان مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی که این خبر را داده است در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی امروز (5 دی) در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش برف و باران گاهی همراه با وزش باد شدید و در دامنه های البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: همچنین امروز مناطق غربی دریای خزر مواج است و طی روز آدینه (6 دی) در شمال غرب، غرب، دامنه های البرز مرکزی و غربی بارش باران و برف و در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده باران و در مناطقی از جنوب غرب بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه روز شنبه (8 دی) در شمال شرق و مرکز بارش برف و باران در مناطقی از جنوب غرب رگبار و رعد و برق و در سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده رخ می دهد، گفت: با خروج سامانه بارشی از اواخل وقت شنبه تا روز دوشنبه (9 دی) جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور همراه با افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش بینی می گردد.

ضیاییان در سرانجام درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا (6 دی) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و اوایل شب ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. طی روز شنبه (7 دی) نیز آسمان تهران نیمه ابری و به تدریج صاف با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "فیلم؛ آلودگی هوا از فراز دماوند ، آلودگی از دوشنبه باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم؛ آلودگی هوا از فراز دماوند ، آلودگی از دوشنبه باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید