طرح جمع آوری آب های سطحی در مناطق 5، 21 و 22 تکمیل نیست

به گزارش مجله فوتبال، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران درباره جمع آوری آب های سطحی به هنگام بارش های پاییزی توضیحاتی داد.

طرح جمع آوری آب های سطحی در مناطق 5، 21 و 22 تکمیل نیست

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ، با اشاره به فرا رسیدن فصل بارش های پاییزی گفت: برای کنترل آب های سطحی 2 دستور کار داریم که یک قسمت مربوط به حوزه عمرانی است و بخش دیگر هم مربوط به حوزه جمع آوری آب های سطحی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه یبش از 70 درصد اقدامات عمرانی صورت گرفته است، اظهار کرد: بخشی از این اقدامات مربوط به نگهداری کانال ها است که در حال حاضر در حال رفع کردن نواقص آن هستیم و بخش دیگر هم مربوط به لایروبی است که با حداکثر ظرفیت توسط معاون خدمات شهری درحال انجام است.

او با بیان اینکه معمولا در فصل سرما تمامی کانال ها و مسیل ها یک دوره کامل بازنگر می شوند، بیان نمود: همه مسیل ها با اولویت اول بازنگری می شوند و هرکدام که به درستی کار نکند به مجموعه اقدامات ما آسیب می زند.

صبوری دیلمی با بیان اینکه طرح جمع آوری آب های سطحی در مناطق 5، 21 و 22 تکمیل نیست، اظهار کرد: کوشش می کنیم تا شرایط این مناطق را برای فرارسیدن بارشهای فضلی مناسب سازی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طرح جمع آوری آب های سطحی در مناطق 5، 21 و 22 تکمیل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جمع آوری آب های سطحی در مناطق 5، 21 و 22 تکمیل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید