صنعتگران صنایع دستی در هرمزگان بیمه می شوند

به گزارش مجله فوتبال، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: صنعتگران صنایع دستی در هرمزگان بیمه می شوند.

صنعتگران صنایع دستی در هرمزگان بیمه می شوند

به گزارش مجله فوتبال به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، اشکان مختاری مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز یکشنبه 11 شهریور با بیان این مطلب اضافه کرد: طبق تفاهم نامه منعقده بین صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مقرر شد کلیه افراد شاغل در صنایع دستی و هنر های سنتی دارای مجوز معتبر از سوی سازمان بیمه شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان توضیح داد: متقاضیان می توانند با اخذ معرفی نامه از این اداره کل و نمایندگی های میراث فرهنگی در شهرستانها، با مراجعه به کارگزاری های صندوق برای دریافت عضویت و بهره مندی از مزایای بیمه شغلی اقدام نمایند.

مختاری درباره افرادی که می توانند بیمه شوند، گفت: صنعتگران صنایع دستی شاغل در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر، دارندگان پروانه مشاغل خانگی در روستاها و دارندگان کارت شناسایی فعال (آن دسته از هنرمندانی که پروانه فراوری نداشته و با داشتن کارت شناسایی به فعالیت و فراوری هنری می پردازند) شامل این بیمه می شوند.

منبع: میراث آریا

به "صنعتگران صنایع دستی در هرمزگان بیمه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعتگران صنایع دستی در هرمزگان بیمه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید