شیشه دارو از راه چاره احمقانه ترامپ احمق برای مقابله با کرونا می گوید

به گزارش مجله فوتبال، این قسمت از برنامه شیشه دارو به رکورد مسمومیت در آمریکا با استفاده از راه حل ترامپ برای مقابله با کرونا می پردازد.

شیشه دارو از راه چاره احمقانه ترامپ احمق برای مقابله با کرونا می گوید

به گزارش گروه فرهنگی مجله فوتبال به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی، این قسمت از برنامه شیشه دارو (El Frasco, medios sin cura) که از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش می گردد به رکورد مسمومیت در آمریکا با استفاده از راه حل ترامپ برای مقابله با کرونا می پردازد.

برنامه شیشه دارو با زبان طنز به مسائل جدی سیاسی و بین المللی می پردازد و رسانه ها را با این چالش که درمانی برای مسائل پیرامون خود ندارند، روبرو می نماید ضمن آنکه تناقضات آن ها را در خروج از بی طرفی و صداقت رسانه ای آشکار می سازد.

برنامه شیشه دارو در این قسمت نشان می دهد که در بحبوحه بحران ویروس کرونا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای درمان کرونا از بسیاری مردم خواست از طریق تزریق و نوشیدن مواد ضد عفونی نماینده و شوینده و یا نور خورشید و اشعه ماوراءبنفش با ویروس کرونا مقابله نمایند و حالا تعداد مسمومیت ها ناشی از این اقدام افزایش یافته است.

با وجود این واقعیت که بعضی از روزنامه نگاران اظهارات ترامپ را عجیب دانستند بیش از 100 مورد مسمومیت در آمریکا به دنبال پیروی از توصیه های وی وجود داشت.

در همین حال در برزیل پس از اختلاف نظر ها شدید در دولت بر سر شیوه مقابله با بحران شیوع کرونا به استعفای وزیر بهداشت منجر شد. رئیس جمهوری برزیل و وزیر بهداشت بر سر میزان خطر کرونا و ضرورت اجرای اقدام های پیشگیرانه اختلاف داشتند.

برنامه شیشه دارو به تهیه نمایندگی خاویر اسلیمان و با اجرای ماریانو سلمان یکشنبه ها 5:30 روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه 14 همان روز و 1:30 بامداد دوشنبه به تناسب ساعات تفاوت در کشور های اسپانیایی زبان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شیشه دارو از راه چاره احمقانه ترامپ احمق برای مقابله با کرونا می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیشه دارو از راه چاره احمقانه ترامپ احمق برای مقابله با کرونا می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید