دانلود فیلم همه می دانند به صورت غیرقانونی شروع شد

به گزارش مجله فوتبال، در حالی که چند روز تا آغاز اکران جهانی فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی مانده متاسفانه نسخه باکیفیتی از آن برای دانلود غیرقانونی در اینترنت گذاشته شده است.

دانلود فیلم همه می دانند به صورت غیرقانونی شروع شد

با توجه به اینکه فیلم آخر اصغر فرهادی که در اسپانیا ساخته شده گویا با ضوابط وزارت ارشاد در ایران جور در نمی آمده فرهادی فیلمش را برای دریافت پروانه نمایش به اداره نظارت و ارزشیابی و وزارت ارشاد ارائه نداد. گویا یک سکانس عروسی در فیلم وجود دارد که جزو صحنه های مهم و حیاتی فیلم است و مشکل ممیزی دارد. فرهادی نمی تواند آن سکانس را بیرون بیاورد چون به کل فیلم ضربه می زند و ارشاد هم قاعدتا نمی تواند فیلم را نمایش دهد.

از همین امروز یک سری نقد همه می دانند از سوی منتقدان ایرانی منتشر شده است. البته روابط عمومی فیلم درخواست نموده که از انتشار لینک دانلود غیرقانونی خودداری گردد. دیروز روابط عمومی فیلم همه می دانند اصغر فرهادی بیانیه کوتاهی منتشر کرد و گفت: متاسفانه نسخه اى از فیلم همه مى دانند در فضاى مجازى منتشر شده است. با توجه به آنکه هنوز فیلم در بسیارى از کشورها به روى پرده نرفته و در حال حاضر نیز نمایش آن در بعضى از کشورها ادامه دارد، انتشار غیر قانونى این فیلم روند اکران آن را دچار آسیب خواهد نمود. به همین خاطر انتشار و کپى این فیلم تا پیش از سرانجام اکران هاى سایر کشورها مورد رضایت تهیه کنندگان نیست. گفتنی است موارد نقض حق نشر مالکان اثر به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.

فیلم همه می دانند داستان لارا (با بازی پنه لوپه کروز) است که به همراه دو فرزندش از آرژانتین به شهر کوچک زادگاهش در اسپانیا می رود تا در عروسی خواهرش شرکت کند. در میان شادی و جشن و سرور، دختر بزرگتر ربوده می گردد. این در حقیقت مک گافین جدید فیلم فرهادی تا حول آن بحث های همیشگی مورد علاقه فرهادی شکل بگیرد.

با توجه به اینکه پیش تر شاهد اکران فیلم های عباس کیارستمی مثل کپی برابر اصل در گروه هنر و تجربه بودیم، فیلم هایی که در خارج از کشور ساخته شده بود و مسئله ای هم به وجود نیامد خیلی ها منتظر تماشای فیلم کارگردان اسکاری سینمای ایران در سینماها بودند. اتفاقی که نیفتاد و بنظر می رسد حالا به صورت غیرقانونی حداقل در ایران همه می توانند آن را با زیرنویس ببینند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "دانلود فیلم همه می دانند به صورت غیرقانونی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود فیلم همه می دانند به صورت غیرقانونی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید