دانشجویان نگران شرایط اسکان خود در دوره امتحانات نباشند

به گزارش مجله فوتبال، رئیس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به نگرانی دانشجویان در زمان امتحانات گفت: دانشجویان نگران شرایط اسکان خود در دوره امتحانات نباشند.

دانشجویان نگران شرایط اسکان خود در دوره امتحانات نباشند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی مجله فوتبال به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری در میان دانشجویان، سناریوهای مختلف را برای زمان امتحانات در دست آنالیز دارد که در زمان مقتضی اعلام می گردد.

وی اضافه نمود: تاکید بر این است تا برنامه ریزی انتها ترم به نحوی انجام گردد که دانشجویان کمتر از خوابگاه ها استفاده نمایند و یا زمانبندی حضور آنان برای امتحانات انتها ترم به گونه ای باشد که کمترین همزمانی را در دانشگاه در پی داشته باشد و البته هزینه های سربار به دانشجویان و خانواده آنان هم تحمیل نگردد.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در انتها گفت: دانشگاه در بازگشایی خوابگاه ها در ترم آینده نیز از تحقیقات کمیته دیده بانی کویید-19 که طی ماههای اخیر در دانشگاه تشکیل شده و با بولتن های خود رصد و اطلاع رسانی شرایط و راه چاره های ملی و جهانی را در زمینه های متاثر از این اپیدمی انجام می دهد استفاده خواهد نمود تا بر اساس بهره گیری از تجارب سایر دانشگاههای داخل و خارج و هماهنگ با دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا و سایر ملاحظات تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دانشجویان نگران شرایط اسکان خود در دوره امتحانات نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان نگران شرایط اسکان خود در دوره امتحانات نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید