داداش پور در گفت وگو با خبرنگاران: پیغام یوم الله 13 آبان استکبارستیزی است، با ایستادگی ملت ایران، آمریکا شکست خواهد خورد

به گزارش مجله فوتبال، عضو کانون دانشگاهیان گفت: اگر ملت ایران در برابر زورگویی آمریکا بایستند، در این صورت آمریکا شکست خواهد خورد.

داداش پور در گفت وگو با خبرنگاران: پیغام یوم الله 13 آبان استکبارستیزی است، با ایستادگی ملت ایران، آمریکا شکست خواهد خورد

هاشم داداش پور، عضو کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی مجله فوتبال، درباره پیغام یوم الله 13 آبان سال جاری گفت: حرکت آمریکا در جریان اعمال تحریم ها علیه ایران نشان داد که ملت ایران در سال 1358 اشتباه ننموده و آمریکا از ابتدا مستکبر بوده است در نتیجه باید شعار استکبار ستیزی در روز 13 آبان پررنگ تر از روز های دیگر باشد.

داداش پور درباره ایستادگی ملت ایران در برابر قلدری آمریکا تاکید نمود: اگر ملت ایران در برابر زورگویی آمریکا بایستند، در این صورت آمریکا در مقابل ملت ایران شکست خواهد خورد و مجبور به عقب نشینی می گردد.

این فعال سیاسی اصولگرا در مورد پیغام 13 آبان توضیح داد: پیغام هرساله 13 آبان، پیغام استکبار ستیزی است اما سال جاری این مسئله از اهمیت بیشتری برخوردار شده است چراکه سال جاری مسئله تحریم ها مطرح شده است.

داداش پور در مورد نقش تحریم ها در اوضاع اقتصادی توضیح داد: ما همواره در 40 سال گذشته توسط آمریکا تحریم شدیم و ممکن است این تحریم ها اثراتی را روی اقتصاد داشته باشد اما باید بدانیم که در ماه های اخیر قبل از اینکه تحریمی آغاز گردد، تحریم ها اثر خود را گذاشته است و بعد از 13 آبان اتفاق خاصی صورت نمی گیرد.

عضو کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به بدعهدی های آمریکا و اعمال تحریم های جدید آمریکا اظهار کرد: یکی از ویژگی های آمریکای مستکبر این است که غیر از خودش، کشور دیگری را نمی بیند و هیچوقت در مقابل پیمان هایش وفادار نمی ماند بلکه شانه از زیر مسئولیت تعهداتش خالی نموده و باعث بی اعتمادی کشور های دیگر به خودش می گردد.

داداش پور خاطر نشان کرد: اگر ایران یک قدم از آرمان هایش عقب نشینی کند آمریکا دو قدم به جلو برمی دارد، در نتیجه در شرایط فعلی حرکت روبه جلوی ایران می تواند آمریکا را واردار به عقب نشینی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "داداش پور در گفت وگو با خبرنگاران: پیغام یوم الله 13 آبان استکبارستیزی است، با ایستادگی ملت ایران، آمریکا شکست خواهد خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داداش پور در گفت وگو با خبرنگاران: پیغام یوم الله 13 آبان استکبارستیزی است، با ایستادگی ملت ایران، آمریکا شکست خواهد خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید