باشگاه پرسپولیس: شاید تیم هایی به دنبال دل پیرو هستند که بازیکن بالای 2 میلیارد دارند

به گزارش مجله فوتبال، خبرنگاران: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام نمود که این باشگاه هیچ برنامه ای برای جذب ستاره پیشین تیم ملی ایتالیا ندارد.

باشگاه پرسپولیس: شاید تیم هایی به دنبال دل پیرو هستند که بازیکن بالای 2 میلیارد دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی مجله فوتبال، بعد از انتشار خبر حضور الساندرو دل پیرو در پرسپولیس، حسین قدوسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله فوتبال، ضمن رد این شایعه گفت: هیچ مذاکره ای بین باشگاه پرسپولیس و دل پیرو صورت نگرفته و اصلا باشگاه پرسپولیس پول این انتقال را ندارد و هیچ وقت این چنین هزینه های نکرده و نمی کند.

وی ادامه داد: فیلم بازی 2،3 بازیکن خارجی به دست علی دایی رسیده و قرار است از بین این بازیکنان با صلاحدید دایی یک نفر به پرسپولیس بیاید و البته آن یک نفر دل پیرو نیست. باز هم تاکید می کنم پرسپولیس بوجه چنین انتقالی را ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مسئله که هیچ بازیکنی در فصل جدید از این باشگاه بیش از یک میلیارد تومان دریافت نکرده است، گفت: بعضی از تیم ها نه تنها بازیکن بالای یک میلیارد گرفتند بلکه به چند بازیکن خود هم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان پرداختند.

قدوسی عنوان نمود: این احتمال هم وجود دارد که بازیکنی را جذب نکنیم. با این حال همه چیز به نظر کادرفنی بستگی دارد. سال جاری کاهش هزینه در دستور کار ما بود و شاید تیم هایی به دنبال دل پیرو هستند که به بازیکنان خود بالای 2 میلیارد پول داده اند.

منبع: تسنیم

به "باشگاه پرسپولیس: شاید تیم هایی به دنبال دل پیرو هستند که بازیکن بالای 2 میلیارد دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: شاید تیم هایی به دنبال دل پیرو هستند که بازیکن بالای 2 میلیارد دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید