بازسازی Tales of Symphonia برای کنسول ها معرفی گردید

به گزارش مجله فوتبال، بازی داستان های سیمفونیا (Tales of Symphonia) یکی از عناوین معروف در سبک نقش آفرینی است. این بازی در سال 2003 برای کنسول گیم کیوب عرضه شد. حال بعد از گذشت نزدیک به 20 سال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا ریمستر این بازی را برای کنسول های نسل 8 عرضه کند.

بازسازی Tales of Symphonia برای کنسول ها معرفی گردید

طبق گفته های شرکت سازنده همه نسخه ها به جز نسخه نینتندو سوییچ این بازی، با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 30 اجرا خواهد شد. نسخه نینتندوسوییچ به علت سخت افزار ضعیف تر این بازی را با رزولوشن 720p اجرا خواهد نمود تا به نرخ فریم ثابت 30 برسد. نکته جالب نیز عرضه رسمی این بازی برای کنسول های نسل 8 است. شما می توانید داستان های سیمفونیا را روی کنسول های نسل 9 به وسیله اجرای عناوین قدیمی روی سخت افزار تازه (Backwards Compatibility) اجرا کنید. با این حال این بازی برای کنسول های نسل 9 بهینه نشده است.

داستان های سمفونیا در دنیای سیلوارانت (Sylvarant) جریان دارد. این سرزمین در حال نابودی بوده و احتیاج به یک منجی دارد. در سیلوارانت یک افسانه در خصوص فرد منتخب (Chosen one) وجود دارد. این فرد منتخب قرار است دنیای سیلوارانت را نجات دهد. شما در این بازی ماجرای لوید ایروینگ (Lloyd Irving) را دنبال می کنید. داستان او و تیمش آنقدر جالب بوده که شما را مجذوب خواهد نمود. از طرفی کاراکترها نیز بسیار زیبا طراحی شده تا با داستان هماهنگی داشته باشند.

طراحی هنری بازی داستان های سمفونیا بسیار خاص است. از طرفی حالت انیمه گونه داشته و کاراکترهای آن نیز بسیار جالب هستند. شما در بازی با دشمنان بسیار زیادی روبرو خواهید شد. همگی همه نیز نابود سرزمین سیلوارانت است. حال شما با مقابله با این موجودات مانع از تخریب سیلوارانت خواهید شد.

در اصل بازی داستان های سیمفونیا یک عنوان کلاسیک در سبک نقش آفرینی ژاپنی است. به همین علت هواداران این سبک قطعاً از داستان های سیمفونیا لذت خواهند برد. در بازی عناصر جادو و مبارزه نیز به طور مشهودی وجود داشته تا بازیکنان مبارزات مهیجی داشته باشند. نسخه ریمستر بازی دارای حالت کوآپ (Co-Op) نیز خواهد بود تا تجربه داستان های سیمفونیا با دوستان بسیار جالب بگردد.

در اصل شرکت سازنده کوشش نموده تا در عین اینکه اصالت بازی حفظ گردد، تغییراتی را در آن ایجاد کند. به علت اینکه داستان های سیمفونیا یک عنوان قدیمی بوده و احتیاج دارد تا با سخت افزار مدرن هماهنگ گردد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی Tales of Symphonia برای کنسول ها معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی Tales of Symphonia برای کنسول ها معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید