امیدواری عبدالرحمان به امارات، حریفان را درو می کنیم

به گزارش مجله فوتبال، رک می کنم مردم از این نتیجه ناراحت هستند اما باید شوق و ذوقی که در بازی افتتاحیه داشتیم را حفظ کنیم. احتیاج داریم تا این را ادامه دهیم، حمایت طرفداران سوخت بازیکنان برای ادامه کار است.

امیدواری عبدالرحمان به امارات، حریفان را درو می کنیم

امیدواری عمر عبدالرحمان به امارات

مصدومیت در ترکیب الهلال باعث شد تا اماراتی ها یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبالشان را در جام ملت های آسیا نداشته باشند. عموری که در جام ملت های 2015 عملکرد بسیار خوبی داشت، در بازی افتتاحیه جام ملت های آسیا 2019 نیز به کنار زمین رفت تا به همبازیانش روحیه بدهد.

پس از بازی ناامید کننده میزبان جام ملتها مقابل بحرینستاره سابق العین گفت:تیم ما در بازی افتتاحیه بسیار بهتر از بحرین بود، ما شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم، فکر می کنم بازیکنان تحت تاثیر جو مسابقه قرار گرفتند اما به هر حال تورنمنت ادامه دارد و ما حریفان را درو خواهیم کرد.

او که پس از مصدومیت شدید در سال های 2009 و 2012 با قدرت به میادین بازگشت، در خصوص عملکرد بازیکنان خط حمله و هافبک امارات هم گفت: با حضور احمد خلیل و علی مبخوت ما هیچ ترس و نگرانی از خط حمله نداریم، آنها فوق العاده هستند. محمد خلفان جوان هم در خط هافبک بازیکن بسیار با استعدادی نشان داده است.

عموری به حفظ اتحاد طرفداران و حمایت از تیم ملی هم اشاره و تاکید نمود: درک می کنم مردم از این نتیجه ناراحت هستند اما باید شوق و ذوقی که در بازی افتتاحیه داشتیم را حفظ کنیم. احتیاج داریم تا این را ادامه دهیم، حمایت طرفداران سوخت بازیکنان برای ادامه کار است.

3-220

منبع: ایران ورزشی

به "امیدواری عبدالرحمان به امارات، حریفان را درو می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری عبدالرحمان به امارات، حریفان را درو می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید