امکان انتقال مصدومان حادثه اتوبوس تهران-کرمان فراهم شد

به گزارش مجله فوتبال به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ملانوری اظهار کرد: براساس آخرین گزارش های دریافتی از استان محل حادثه، این حادثه تاکنون 19 کشته داشته است که به دلیل سوختگی شدید قابل شناسایی نیستند و با آزمایش DNA و اقدامات پزشکی قانونی نسبت به شناسایی آنها اقدام خواهد شد.

امکان انتقال مصدومان حادثه اتوبوس تهران-کرمان فراهم شد

وی ادامه داد: از ساعات اولیه صبح امروز نهادهای مربوطه در استان کرمان از جمله پلیس راه، اورژانس، پزشکی قانونی، مراکز درمانی و بهداشتی و سایر نیروهای امدادی آماده هستند و تیمی از استان کرمان نیز به استان محل حادثه اعزام گردیده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اظهارداشت: این اتوبوس براساس صورت وضعیت موجود ترمینال دارای 33 مسافر بوده که از این تعداد 23 نفر کرمانی بوده اند و هفت نفر به مقصد انار، شش نفر به مقصد رفسنجان و 10 نفر به مقصد کرمان عازم سفر گردیده بودند و مابقی مسافران نیز در بین راه سوار اتوبوس گردیده اند.

وی تاکید نمود: در این حادثه 19 نفر در سرصحنه جان خود را از دست داده اند و 27 نفر نیز به مراکز درمانی اعزام گردیده اند.

وی اعلام کرد: تاکنون شش نفر از مجروحان سطحی این حادثه از مراکز درمانی ترخیص گردیده اند، شش نفر نیز احتیاج به بستری داشته اند که از این تعداد نیز چهار نفر ترخیص گردیده اند و هفت نفر نیز در بیمارستان بادرود حضور دارند که مداوای آنها نیز طولانی نخواهد بود.

وی اظهارداشت: شش نفر از مجروحان حادثه نیز به بیمارستان اصفهان منتقل گردیده اند و دو نفر نیز با 30 و 50 درصد سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم اصفهان منتقل گردیده اند.

این اتوبوس در مجموع حامل 47 نفر بوده که از این تعداد 44 نفر مسافر و سه نفر راننده و یاری راننده بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امکان انتقال مصدومان حادثه اتوبوس تهران-کرمان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان انتقال مصدومان حادثه اتوبوس تهران-کرمان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید