امانوئل جادوگر منتشر شد

به گزارش مجله فوتبال، کتاب امانوئل جادوگر اثر ناصر سلیم در نشر افرود منتشر شد.

امانوئل جادوگر منتشر شد

جواد نعمتی شاعر و مدیر مسئول انتشارات افرود، در گفت وگو با خبرنگار ، در مورد آثار جدید این انتشاراتی گفت: رویکرد نشر افرود بیشتر به سمت انتشار کتاب های رمان بوده است؛ از جمله تازه های نشر این انتشاراتی در حوزه داستان ایرانی می توان به کتاب های امانوئل جادوگر اثر ناصر سلیم، ورای ماوراء اثر محمد کاوه راد، در عواقب یک مرگ اثر سیروس شریفی و حتی کامو نیز می رقصید اثر علی رضاوند اشاره نمود.

وی اضافه نمود: کتاب های داستان ایرانی دیگری که در انتشارات افرود منتشر کردیم، شامل کتاب های لبخند های غیرعادی اثر سامره عباسی، کتاب چهل و چهارم اثر نگار زارعی و سال های بی خبری اثر مریم کاظمی هستند. در این انتشاراتی کتاب هایی را هم در حوزه ترجمه منتشر کردیم؛ از جمله آن ها می توان به محاکمه از آنتوان چخوف، فرزند بی فردا ری داگلاس برد بری و بیگانه آلبر کامو هستند.

مدیر مسئول انتشارات افرود به انتشار کتابی تحلیلی در این انتشاراتی هم اشاره و بیان نمود: کتابی تحلیلی را در انتشارات افرود با عنوان بازشناسی شعر نامرغوب ، زرناسره اثر غلامعلی مستعلی پارسا منتشر کردیم. در این انتشاراتی مجموعه غزل هایم با عنوان عالیجناب و آنار منتشر شده است. مجموعه غزل های ارغوان اثر نغمه مستشار نظامی، سی سال سی بهار اثر شهربانو حسین زاده و مجال اثر عبدالرضا نورپور ر ا هم در انتشارات افرود منتشر کردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امانوئل جادوگر منتشر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "امانوئل جادوگر منتشر شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امانوئل جادوگر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید