استقلال همسایه پرسپولیس نشد

به گزارش مجله فوتبال، یکی از دلایلی که سبب شد اردوی استقلالی ها از کشور قطر به کشور ترکیه منتقل گردد، دوری از رقیب سنتی است.

استقلال همسایه پرسپولیس نشد

فرار استقلال از همجواری با پرسپولیس

استقلالی ها به جای برگزاری اردوی میان فصل خود در کشور قطر، در کمپ امیر اسپرت آنتالیای ترکیه اردو خواهند زد! برنامه اردویی استقلال درحالی ناگهان دچار تغییرشد که حتی اسپانسراین باشگاه هزینه های سفر استقلال و حتی کاررزرو هتل درقطر را هم انجام داده بود اما ناگهان برنامه ریزی استقلالی ها تغییر کرد. یکی ازدلایلی که سبب شد اردوی استقلالی ها از کشورقطر به کشورترکیه منتقل گردد، دوری از رقیب سنتی است. استقلالی ها با علم به اینکه ممکن بود درجریان برگزاری اردوی خود درقطر با پرسپولیسی ها برخورد داشته باشند وبه جهت دوری از حاشی های ناشی از همجواری با سرخ ها اردوی ترکیه را برگزیدند.

درواقع استقلالی ها حاضر شدند، محل اردوی سردسیرتری را انتخاب نمایند اما از پرسپولیسی ها دور تر باشند! مجموعه ای که استقلالی ها در ترکیه برای برگزاری اردو انتخاب نموده اند دارای 10 زمین تمرین با چمن مناسب و ایده آل است که 5 زمین تمرین از نظر ابعاد این مجموعه در استانداردهای یوفا می باشد تا تیم استقلال مسئله ای برای برگزاری تمرینات خود نداشته باشد. این کمپ مجهز به سالن وزنه، سالن کنفرانس،استخر و سونا و سالن جلسه است.

ضمن این که اتاق های مجهز در این کمپ برای میزبانی از استقلال وجود دارد و آبی پوشان در این اردو از امکانات مطلوب استفاده خواهند کرد. همچنین استقلال در این اردو دو دیدار دوستانه برگزار خواهد نمود که اولین دیدار دوستانه استقلال برابر تیم اسپورتیو مونیسیپال رومانی است و دیگر دیدار آبی پوشان برابر یکی از تیم قدرتمند اروپایی برگزار خواهد شد. باشگاه استقلال تمرینات خود را تا قبل از اعزام به آنتالیا در تهران داد. آخرین تمرین پنج شنبه ای که گذشت برگزارشد و آبی ها دور جدید تمرینات سف و سخت خود را ازشنبه درکمپ امیراسپرت شهرآنتالیای ترکیه کلید خواهند زد. هم زمان با استقلال تیم هایی از سوپر لیگ ترکیه، اوکراین، جمهوری چک، آذربایجان و چند تیم دیگر در مدت زمان حضور استقلال در این کمپ حضور خواهند داشت و اردوی تدارکاتی خود را با توجه به امکانات کامل این کمپ در امیر اسپرت آنتالیا برگزار خواهند کرد.

10-160

منبع: ایران ورزشی

به "استقلال همسایه پرسپولیس نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال همسایه پرسپولیس نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید