احتمال بازگشت مدافع مراکشی به یووه

به گزارش مجله فوتبال، باشگاه یوونتوس در نظر دارد که در اقدامی غافلگیرکننده، مدافع میانی سابقش مهدی بن عطیه را از تیم الدحیل قطر پس بگیرد.

احتمال بازگشت مدافع مراکشی به یووه

احتمال بازگشت مدافع مراکشی به یووه

به تازگی اخباری توسط منابع خبری در ایتالیا منتشر شده است مبنی بر اینکه باشگاه یوونتوس در نظر دارد که در اقدامی غافلگیرکننده، مدافع میانی سابقش مهدی بن عطیه را از تیم الدحیل قطر پس بگیرد.

طبق گزارش نشریه استمپای ایتالیا، یوونتوس امکان بازگرداندن مدافع 32 ساله ای که در ابتدای امسال از بانوی پیر جدا شد را ارزیابی نموده است، چرا که بعد از بازنشستگی آندره آ بارتزالی درصدد جذب یک جانشین در حد و اندازه اوست.

بن عطیه بعد از دو سال و نیم حضور در یوونتوس که در آن دو بار قهرمان سری A شد و یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان راه یافت، در نتیجه اختلاف پیدا کردن با ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق بیانکونری، این تیم را ترک کرد.

اکنون با خاتمه کار آلگری در یوونتوس، مدافع سابق رم برای بازگشت به تورین چراغ سبز نشان داده است و محتمل است که او دوران بازیگری اش را در تورین از سر بگیرد که اگر این اتفاق محقق گردد او سومین مدافع میانی بعد از کریستین رومرو و مری دمیرال خواهد بود که یووه جذب می نماید.

منبع: ایران ورزشی

به "احتمال بازگشت مدافع مراکشی به یووه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت مدافع مراکشی به یووه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید