اجرای طرح های ستاد بازآفرینی از ارزیابی های عملکرد شهرداران است

به گزارش مجله فوتبال، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در ستاد بازآفرینی شهری استان زنجان، اضافه نمود: همه در این جلسه به مصوبات اعتراض داشتند و همه اعتراض ها به حق است و باید مسائل و چالش های این حوزه برطرف گردد ولی بودجه کم و محدود بوده است.

اجرای طرح های ستاد بازآفرینی از ارزیابی های عملکرد شهرداران است

وی اظهار کرد: کارگروه ها در ستاد بازآفرینی باید اقدامات خود را ارائه داده و کارهای مؤثر عملیاتی باید توسط کارگروه ها ارائه گردد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه یا باید زنجان را به عنوان معبر گردشگری بپذیریم یا فکری برای استان کنیم، اضافه نمود: چرا باید امکانات برای گردشگران را در خارج از شهر قرار دهیم، این امکانات در همه شهرها در داخل شهر است و می تواند عاملی برای حضور گردشگر در داخل شهر گردد.

حقیقی تأکید کرد: استان زنجان باید پیشرو باشد و با این اقدام می توان اعتبارات بیشتری دریافت کرد.

وی بر ضرورت فعالیت مدیران و شهرداران در ستاد بازآفرینی تأکید کرد و گفت: یکی از ارزیابی های عملکرد شهرداران اجرای ستاد بازآفرینی است.

استاندار زنجان اضافه نمود: اعتقاد داریم که یک پروژه باید درست و با آینده نگری انجام گردد و این اقدام بهتر از هزاران پروژه است که در آینده ممکن است تخریب گردد.

حقیقی با بیان اینکه برای سنوات آینده در پروژه های ستاد بازآفرینی شهری باید هیئتی برای آنالیز پروژه ها تشکیل گردد، اضافه نمود: زمان بندی برای برنامه ها در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اجرای طرح های ستاد بازآفرینی از ارزیابی های عملکرد شهرداران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح های ستاد بازآفرینی از ارزیابی های عملکرد شهرداران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید